Ana içeriğe atla

 ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI

 

yonetim pazarlama

Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalı, alanında yetkin isimlerin bir arada olmasını hedefleyen bir disiplindir. Akademisyenlerimizin uluslararası (SSCI, SCI ve SCI-E) ve ulusal nitelikli dergilerde yayımlanmış çok sayıda makalede, saygın yayınevlerince basılmış kitaplarda, ulusal ve uluslararası düzeyde organize edilen yerleşik kongre, sempozyum ve çalıştaylarda çok sayıda bildiride imzalarının bulunması beklenmektedir.

Üretim Yönetimi alanında öncelikli olarak aşağıdaki alanlarda araştırmalar yapılmaktadır:

  • İnovasyon yönetimi
  • Operasyon stratejisi
  • Servis sistemleri
  • Sürdürülebilir operasyon yönetimi
  • Tedarik zinciri ağları
  • Tedarik zinciri yönetimi
  • Teknoloji yönetimi ve iş modelleri
  • Üretim sistemleri
  • Üretim teknolojileri ve yeni ürün geliştirme
" "

Pazarlama alanında öncelikli olarak aşağıdaki alanlarda araştırmalar yapılmaktadır:

  • Dijital pazarlama
  • Endüstriyel pazarlama
  • Girişimcilik ve pazarlama
  • Hizmet pazarlaması
  • Kültürler arası iletişim
  • Müşteri ilişkileri yönetimi
  • Pazarlama araştırmaları
  • Pazarlama etiği
  • Pazarlama iletişimi
  • Reklam
  • Satış yönetimi
  • Sayısal analiz
  • Tarımsal pazarlama
  • Tüketici davranışları
  • Uluslararası pazarlama
  • Ürün tasarımı
  • Ürün ve marka yönetimi

Akademisyenlerimiz, kamu veya özel sektörde işletme vb. organizasyonların anlaşılması ve etkili yönetilmesine yönelik bütün alanları kapsayan araştırmalar yapacak ve dersler vereceklerdir. Anabilim Dalımız tarafından sunulan başlıca dersler şunlardır:

  • Üretim ve Operasyon Yönetimi (Lisans, Yüksek Lisans)
  • Tedarik Zinciri Yönetimi (Lisans, Yüksek Lisans)
  • Pazarlamaya Giriş (Lisans)
  • Pazarlama Yönetimi (Lisans, Yüksek Lisans)
  • Sosyal Medya ve Pazarlama İletişimi (Yüksek Lisans)